Google+ Curly World: Początki

niedziela, 3 lutego 2013

Początki

Dwa i pół roku temu urodziła się moja najsłodsza najukochańsza córeczka. Mimo, że jest miłością mojego życia, ten blog będzie poświęcony jej pośrednio. Zamierzam w całości poświęcić, go włosom mojej córki.
Gdy się urodziła i przez pierwszy rok jej życia posiadała znikomą ilość włosów. Hmm wręcz wcale ich nie miała.  Nic nie zapowiadało, tego co wydarzyło się w ciągu następnego roku. Włosy małej A UROSŁY w tempie wyścigowym i rozmiarze, ekhm jakiego zapewne  niejeden Afrykańczyk mógłby pozazdrościć. Tak moja córka ma AFRO.
Może nie jest to typowe afrykańskie afro, ale jest do tego naprawdę blisko. Burza mocno skręconych włosów, które jeszcze w trakcie mycia schną na potęgę. Włosów, które nie jeden fryzjer z chęcią omijałby szerokim łukiem. Włosów, które uczesać i nie zniszczyć jest bardzo ciężko.

Inspiracją dla mnie głównie jest anglojęzyczny blog Beads, Braids and Beyond , a także setki różnych publikacji na YouTube. Po kolei będę się starać przybliżyć tajniki dbania o trudne krecone włosy i w przyszłości także fryzur jakie sama będę robić.

1 komentarz:

  1. Śliczna ta Twoja dziewczynka. Gratuluję :).

    Też mam kręcone włosy i bardzo dobrze na nie działają kosmetyki Keune. Tylko moim lokom pewnie daleko do kędziorków Twojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń