Google+ Curly World: Dlaczego własnie teraz?

niedziela, 3 lutego 2013

Dlaczego własnie teraz?

Kilka miesięcy temu,ktoś zwrócił mi uwagę "czemu ty tak mało pleciesz jej te włosy?, Wtedy zirytowało mnie to niezmiernie.  No kurcze, jakby ten ktoś widział codzienna walkę z moja córką o choćby próbę włożenia grzebienia czy szczotki do jej włosów, to zrozumiałby CZEMU.
Jednak, chwilę później została mi przedstawiona pewna dziewczyna.  Tak mniej więcej 20 paro letnia (nie pytałam o jej wiek), moja uwagę przykuły jej włosy, a raczej ich może nie brak, ale jak na ten typ urody to powiedziałabym, że znikoma ilość. Po krótkiej rozmowie, stwierdziła, ze to brak właściwej opieki, doprowadził do tego, że włosy się pokruszyły. Trudno było mi w to uwierzyć wtedy, jednak po powrocie do domu zaczęłam szukać w internecie jakichkolwiek informacji. Trafiłam na wiele blogów i stron, czytałam i czytałam. Postanowiłam spróbować od początku czyli od mycia włosów.
EUREKA mała A nie dość, ze pozwoliła umyć włosy bez większych awantur to do tego mogłam je spokojnie rozczesać, bez krzyków płaczu, wyrywania się. Powtarzając zabiegi na drugi dzień utwierdziłam się w przekonaniu, że to był strzał w dziesiątkę.
Opis krok po kroku JAK tego dokonałam, znajduje się na TEJ STRONIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz